Gmina Chojnów

Wszystkie aktualności

  • azbest

Rusza program utylizacji azbestu - złóż wniosek

Urząd Gminy Chojnów rozpoczyna przyjmowanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu usuwania, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest. Jest to już kolejna edycja programu, który jest realizowany na terenie gminy Chojnów. Wnioski będą przyjmowane do 7 kwietnia.
Do otrzymania dofinansowania uprawnione są wspólnoty mieszkaniowe oraz osoby fizyczne, które posiadają tytuł prawny do obiektu budowlanego z terenu gminy Chojnów. Dofinansowanie obejmuje 100% kosztów kwalifikowalnych. Nie pokrywa jednak kosztów związanych z odtworzeniem nowego pokrycia dachowego. Dotacja będzie przyznawana w formie bezgotówkowej, co oznacza sfinansowanie bezpośrednio prac związanych z usunięciem, transportem i utylizacją zgłoszonych we wniosku wyrobów azbestowych. Prace będą przeprowadzane przez specjalistyczną firmę, wyłonioną przez Gminę Chojnów.
Aby otrzymać dofinansowanie należy złożyć w terminie wniosek wraz z załącznikami. Wymagane są następujące dokumenty:
1. Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości lub uchwałę wspólnoty. W przypadku, gdy posiadacz nieruchomości nie jest jej właścicielem/użytkownikiem wieczystym, do wniosku dołącza się zgodę właściciela nieruchomości na wykonanie inwestycji;
2. Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania;
3. Kopia zgłoszenia robót organowi architektoniczno-budowlanemu lub pozwolenia na budowę w przypadku rozbiórki lub zmiany obiektu;
4. Szkic terenu z zaznaczonym budynkiem będącym przedmiotem wniosku.
Wnioski można składać na obowiązującym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami bezpośrednio w Urzędzie Gminy Chojnów ul. Fabryczna 1, bądź elektronicznie (skan wniosku wraz z załącznikami) na adres urzad@gmina-chojnow.pl w terminie do 7 kwietnia. Po tym terminie wnioski nie będą rozpatrywane. 

  • azbest_1

wstecz

Kontakt

Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1,
59-225 Chojnów
tel. +48 76 818 85 02

e-mail: urzad@gmina-chojnow.pl

Banery

Stopka