Menu
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Odnośniki
- BIP
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
- Fundusze Unijne 2014 - 2020
- Deklaracja Dostępności
- Cyberbezpieczeństwo
Menu
Zmiany w organizacji obsługi obywateli w sprawach paszportowych – od 13 lutego
W związku ze zbliżającym się sezonem na planowanie wyjazdów urlopowych oraz w celu poprawy jakości świadczonych usług i chęci zapewnienia jak największej dostępności dla obywateli polskich możliwości wyrobienia dokumentu paszportowego Wojewoda Dolnośląski przekazuje ważną informację o obsłudze paszportowej w jednostkach samorządowych oraz o zmianach w obsłudze klientów w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu i w delegaturach Urzędu.
Od dnia 13 lutego 2023 r. nastąpią zmiany w organizacji obsługi Obywateli w sprawach paszportowych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz Delegaturach w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu:
- Zwiększona została liczba rezerwacji poprzez Internet, uruchamiana każdego dnia od godz. 19.00, aż do wyczerpania dostępnych terminów - https://rezerwacje.duw.pl
- Od poniedziałku do piątku, wnioski na wyrobienie paszportu będą przyjmowane w godz. 9.00 -12.00 wyłącznie od Klientów posiadających rezerwację internetową.
Od godziny 12.00 do 15.50 możliwe będzie pobranie biletów dla Klientów bez rezerwacji, aż do wyczerpania puli biletów na dany dzień. - Wydawanie paszportów dla Klientów z rezerwacjami i bez rezerwacji od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00.
- W Terenowych Punktach Paszportowych w Bogatyni, Dzierżoniowie, Głogowie, Kłodzku, Lubinie, Polkowicach, Trzebnicy, Wołowie i Ząbkowicach Śląskich sposób obsługi klienta nie ulega zmianie.
Kontakt
Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1,
59-225 Chojnów
tel. +48 76 818 85 02
e-mail: urzad@gmina-chojnow.pl