Gmina Chojnów

Wszystkie aktualności

  • 082adef4-93f2-4c74-a202-073b33407110

Zmiany w organizacji obsługi obywateli w sprawach paszportowych – od 13 lutego

W związku ze zbliżającym się sezonem na planowanie wyjazdów urlopowych oraz w celu poprawy jakości świadczonych usług i chęci zapewnienia jak największej dostępności dla obywateli polskich możliwości wyrobienia dokumentu paszportowego Wojewoda Dolnośląski przekazuje ważną informację o obsłudze paszportowej w jednostkach samorządowych oraz o zmianach w obsłudze klientów w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu i w delegaturach Urzędu.

Od dnia 13 lutego 2023 r. nastąpią zmiany w organizacji obsługi Obywateli w sprawach paszportowych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz Delegaturach w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu:

  1. Zwiększona została liczba rezerwacji poprzez Internet, uruchamiana każdego dnia od godz. 19.00, aż do wyczerpania dostępnych terminów - https://rezerwacje.duw.pl
  2. Od poniedziałku do piątku, wnioski na wyrobienie paszportu będą przyjmowane w godz. 9.00 -12.00 wyłącznie od Klientów posiadających rezerwację internetową.
    Od godziny 12.00 do 15.50 możliwe będzie pobranie biletów dla Klientów bez rezerwacji, aż do wyczerpania puli biletów na dany dzień.
  3. Wydawanie paszportów dla Klientów z rezerwacjami i bez rezerwacji od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00.
  4. W Terenowych Punktach Paszportowych w Bogatyni, Dzierżoniowie, Głogowie, Kłodzku, Lubinie, Polkowicach, Trzebnicy, Wołowie i Ząbkowicach Śląskich sposób obsługi klienta nie ulega zmianie.

wstecz

Kontakt

Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1,
59-225 Chojnów
tel. +48 76 818 85 02

e-mail: urzad@gmina-chojnow.pl

Banery

Stopka