Menu
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Odnośniki
- BIP
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
- Fundusze Unijne 2014 - 2020
- Deklaracja Dostępności
- Cyberbezpieczeństwo
Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności
Gmina Chojnów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Gminy Chojnów.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- wśród opublikowanych dokumentów 99 plików PDF nie posiada warstwy tekstowej;
- wśród opublikowanych grafik 4443 zdjęć nie posiada opisu alternatywnego lub opisy są jednowyrazowe;
- w strukturze serwisu istnieje 18 podstron, których nazwy powtarzają się i/lub nie posiadają sensu poza kontekstem (którym są ich nadrzędne strony)..
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Pliki PDF będą sukcesywnie dostosowywane. Opisy alternatywne będą sukcesywnie uzupełniane. Nazwy podstron będą sukcesywnie indywidualizowane/uzupełniane.
Skróty klawiszowe
Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):
- 0 - wywołanie podstrony zawierającej niniejszą "Deklarację dostępności",
- 1 - wywołanie strony głównej,
- 2 - przejście do menu głównego,
- 3 - przejście do treści strony,
- 4 - wywołanie podstrony z mapą strony,
- 5 - przejście do wyszukiwarki,
- 6 - przejście do ułatwienia dostępności,
- 8 - wywołanie strony w wersji graficznej.
Sposób użycia klawiszy dostępu jest zależny od posiadanego systemu operacyjnego:
- Windows
- Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
- Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Edge / Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
- Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
- Linux
- Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
- Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
- macOS
- Safari: Ctrl + litera/cyfra
- Mozilla Firefox: Shift + Ctrl + litera/cyfra
- Opera: Ctrl + Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
- Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
- Google Chrome/Brave: Ctrl + Option + litera/cyfra
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Anna Banaszek - mejlowo a.banaszek@gmina-chojnow.pl lub telefonicznie +48 76 818 85 02 wew. 40.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu
- Anna Banaszek,
- Dane teleadresowe: ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów,tel.: +48 76 818 85 02 wew. 40
- Adres e-mail: a.banaszek@gmina-chojnow.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Gminy Chojnów pozwala na dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich jedynie na poziomie parteru, gdzie znajduje się biuro podawcze lub gdzie wzywany jest pracownik merytoryczny. Przy budynku Urzędu Gminy wydzielone zostało miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety wewnątrz budynku nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Korzystanie z nich jest możliwe przy pomocy opiekuna.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego. Brak zamontowanej w budynku pętli indukcyjnej.Kontakt
Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1,
59-225 Chojnów
tel. +48 76 818 85 02
e-mail: urzad@gmina-chojnow.pl