Menu
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Odnośniki
- BIP
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
- Fundusze Unijne 2014 - 2020
- Deklaracja Dostępności
- Cyberbezpieczeństwo
Menu
więcej
Gmina Chojnów ogłasza dodatkowy nabór w programie "Granty PPGR"
Wójt Gminy Chojnów Andrzej Pyrz zaprasza uprawnione osoby do złożenia oświadczeń wraz z niezbędnymi załącznikami w dodatkowym naborze w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczącego realizacji projektu grantowego – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Wsparcie skierowane jest do uczniów szkół podstawowych i średnich, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:
• uczeń zamieszkuje w gminie Chojnów, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PPGR),
• uczeń jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawny) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości objętej PPGR,
• uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz 2 latach poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021) komputera stacjonarnego lub laptopa zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Wymagane dokumenty:
- Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego
- Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność
- Obowiązek informacyjny
- Zgodę na weryfikację danych wskazanych w oświadczeniu przez Gminę i inne podmioty biorące udział w projekcie
– Informacja o wyborze sprzętu
- Dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PPGR np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument potwierdzający zatrudnienie
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Chojnów w terminie do 22 grudnia 2022 r. do godz. 15.00.
Informacje ma temat projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy Chojnów pod numerem telefonu: 76 818 85 02 wew. 82.
Uwaga!
Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu. W przypadku prawidłowo złożonych i zweryfikowanych wniosków w rekrutacji dodatkowej o zakwalifikowaniu do programu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Gmina Chojnów zastrzega sobie możliwość wcześniejszego zakończenia dodatkowego naboru w przypadku wpływu do Urzędu Gminy maksymalnej liczby wniosków możliwej do sfinansowania.
Zmiany w regulaminie konkursu wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa mogą skutkować koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.
DO POBRANIA
Kontakt
Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1,
59-225 Chojnów
tel. +48 76 818 85 02
e-mail: urzad@gmina-chojnow.pl