Gmina Chojnów

Wszystkie aktualności

  • azbest plakat

Rusza program utylizacji azbestu - złóż wniosek

Urząd Gminy Chojnów rozpoczął przyjmowanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu usuwania, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest. Jest to już kolejna edycja programu, który jest realizowany na terenie gminy Chojnów. Wnioski będą przyjmowane do 18 czerwca.
Do otrzymania dofinansowania uprawnione są wspólnoty mieszkaniowe oraz osoby fizyczne, które posiadają tytuł prawny do obiektu budowlanego z terenu gminy Chojnów. Dofinansowanie obejmuje 100% kosztów kwalifikowalnych. Nie pokrywa jednak kosztów związanych z odtworzeniem nowego pokrycia dachowego. Dotacja będzie przyznawana w formie bezgotówkowej, co oznacza sfinansowanie bezpośrednio prac związanych z usunięciem, transportem i utylizacją zgłoszonych we wniosku wyrobów azbestowych. Prace będą przeprowadzane przez specjalistyczną firmę, wyłonioną przez Gminę Chojnów.
Aby otrzymać dofinansowanie należy złożyć w terminie wniosek wraz z załącznikami. Wymagane są następujące dokumenty:
1. Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości lub uchwałę wspólnoty. W przypadku, gdy posiadacz nieruchomości nie jest jej właścicielem/użytkownikiem wieczystym, do wniosku dołącza się zgodę właściciela nieruchomości na wykonanie inwestycji;
2. Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania;
3. Kopia zgłoszenia robót organowi architektoniczno-budowlanemu lub pozwolenia na budowę w przypadku rozbiórki lub zmiany obiektu;
4. Szkic terenu z zaznaczonym budynkiem będącym przedmiotem wniosku.
Wnioski można składać na obowiązującym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami bezpośrednio w Urzędzie Gminy Chojnów ul. Fabryczna 1, bądź elektronicznie (skan wniosku wraz z załącznikami) na adres urzad@gmina-chojnow.pl w terminie do 18 czerwca. Po tym terminie wnioski nie będą rozpatrywane. 

wstecz

Kontakt

Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1,
59-225 Chojnów
tel. +48 76 818 85 02

e-mail: urzad@gmina-chojnow.pl

Banery

Stopka